ch ett kompressionsformat pylons

Request for new coins to be added here. We will then add them to the forum.
Post Reply
caicai2017

ch ett kompressionsformat pylons

Post by caicai2017 » Thu Oct 11, 2018 4:49 am

B?de Russell Westbrook spel och personlig stil har en unik flare. Bakom varje ?r det balans mellan en noggrann uppm?rksamhet p? detaljer och en ingen r?dsla attityd. Det beror p? att, sedan high school, b?de p? och utanf?r domstolen, har Westbrook f?ljt en enkel Nike Air Max 95 Dameriktlinje: "Om jag st?r inf?r en utmaning k?r jag p? det - inte borta fr?n det", s?ger han.
Den utsikten ?r f?ngad av en personlig mantra, "Varf?r inte?" Det definierar hur Westbrook spelar, hur han kl?r sig och nu, s?rskilt med sin f?rsta signaturprestationssko, Jordan Why Not Zer0.1, hur Adidas Superstar Womens Pinkhan delar sin ber?ttelse.
"N?r ett barn v?xer upp i LA och st?r i k? f?r att f? andras skor, blir du medveten om hur lyckligt du ska f? sneakers", s?ger han. "F?r att kunna sitta h?r nu och h?lla min egen sko ?r en ?ra."
Utformad f?r det dynamiska spelet och personligheten www.rotulosalbir.es hos den regerande MVP och mode kungen, ?r Jordan Why Not Zer0.1 framh?vd av sin sl?ta vamp, som passar Westbrook, erbjuder dubbelt syfte. F?rst och fr?mst betj?nar den MVP: s nyckelbehov f?r fodral: f?rkroppsinneslutning. Westbrook spelar h?gt p? t?rna, alltid redo att trycka p? Nike Air Odyssey Femme bandet eller konvertera en rebound eller stj?la till en snabb paus. F?r detta beh?ver han stabilitet ?ver den enda enheten, s? att ingen tillf?rd r?relse minimerar svaret n?r man skifter riktning eller f?r maximalt studsa till st?llet. Kombinera sin stil, specifika prestandabehov och Jordan Asics Gel lyte 5 Dame Brand soul ?r slutresultatet en futuristisk silhuett som har en sm?lt n?t ?vre, full l?ngd Zoom Air-enhet och ett kompressionsformat pylonskumdel konstruerat f?r flygning. Bakom kulisserna arbetar Westbrook n?ra med Jordaniens designers och Thunder Equipment Manager, Wilson Taylor, f?r att s?Nike Blazer Basse Femme kerst?lla att hans feedback ?r tydlig och koncis. "Russ ?r en detaljorienterad kille. Han h?mtade p? varje liten sak [n?r han testade skon], "delar Taylor.
Efter varje slitageprov, ?r Taylor ansvarig f?r att vidarebefordra Westbrook tankar tillbaka till Jordan-laget. Adidas NMD Mujer "Efter varje test skulle han dela lite feedback. Han skulle ber?tta f?r mig "se om de kan g?ra det h?r. Se om de kan f?rl?nga vadderingen h?r. "Det var en bra process", s?ger han. Den del av processen, uppringningen av passformen och k?nslan, ?r element?r f?r Westbrook. Han vill ha Nike Air Vapormax Femme det bekv?mt. Han vill ha st?rsta f?rtroende f?r sina verktyg, ?ven om det kr?vs att man kommer in i ogr?set. "Den st?rsta delen ?r hur mycket komfort och s?kerhet skoen ger," s?ger han. "Det till?ter mig att flytta och hoppa i snabb takt, n?got som jag tycker ?r v?ldigt viktigt."
Sj?lvklart ?Nike Air Presto Femme r det ocks? viktigt att se bra ut. Det ?r d?r det andra elementet i sko design, som l?gger till personlig stil, kommer in i spel.
"Min favorit del av designprocessen ?r ber?ttande, s?ger Westbrook. Att kunna ber?tta f?r min historia genom f?rgv?gar och vid olika Nike Air Max 2017 Mujer tillf?llen under s?songen ?r

Post Reply